Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 8 martie 2017

iubito mă macină un dor de libertate extremă








 iubito mă macină un dor de libertate extremă
mă macină o idilă consumată
lăsați-mă să plec în ținuturi aboreale
nu mai trageți de mine din stânga și din dreapta
nu mai învinovăți-ți supuși pentru faptele regelui
aici în regatul meu se apropie iarna
și nu vor fi lemne destule să încălzească zloata
iubito mă macină un dor de libertate extremă
și nu pot să plec în ținuturi atemporale
căci năvălește peste mine minuta
ca un coșmar fără bocete de înmormântare
deși am clădit un imperiu
deși l-am incendiat când m-a durut mai tare
deși am priponit murgul de ghețarul gândurilor tale
și am plimbat cărbunele peste hârtia ce stă în așteptare

iubito tot mă macină un dor de libertate extremă



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu