Faceți căutări pe acest blog

joi, 9 martie 2017

sunt dintr-un neam de fluturi








sunt dintr-un neam de fluturi
de noapte
culoare irizată indecisă cu antene negre
și nu mă dedau la orgii cu florile
aproape am uitat lumina soarelui
mă ard lumânările
sunt dintr-un neam de fluturi
de noapte
țepoși și ațoși
nu mă înhață păsările
eu mă hrănesc doar cu aer de lună
ninsorile
sunt ca o perdea de fum
peste viorile ce vibrează nocturn
și îngheață labirintul în care sunt ascunse comorile
sunt dintr-un neam de fluturi
de noapte
am aripi pârjolite
și gândurile
mă încolțesc și mă ascund
într-un colț ireal și real al mansardelor
salve de tun și ovații
aplauze și aclamații
sunt prafuri peste zeul păgân
ce nu adoarme
și nu divulgă secretul străbun

de a zbura zbor închis printre grații






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu