Faceți căutări pe acest blog

luni, 13 februarie 2017

mă doare ochiul ciclopic iubito







mă doare ochiul ciclopic iubito
o colonie de bureți învinețesc umoarea
cristalinul iată prinde mușchi
degeaba înfig ace de albină în păpuși de ceară
piciorul meu drept
poartă din ce în ce mai greu
piciorul stâng nisipos
până și sângele a capotat
se scurge ca o picătură de venin
în fântânile arteziene ale orașului
unde nu se mai scaldă nimeni
oameni din ce în ce mai transparenți
se metamorfozează în inorogi zburători
și nici o fecioară nu îi mai prinde în mreje
nici un vânător nu mai gustă lapte de fluture
nici o umbră de mag
nu mai urcă munții coloniilor celeste
mă doare ochiul ciclopic iubito
oare câte țigănci o să-mi netezească soarta
și câți păpușari o să taie funiile
de care sunt agățate visele
degeaba stau când ar trebui să zbor
degeaba mă îndoiesc când ar trebui să știu
degeaba colind când ar trebui să văd

mă doare ochiul ciclopic iubito





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu